HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2009.09.02. 18:12 ildacica

Sans titre...

Miutan elrepultem ide, kicsomagoltam, nem veszlodtem el Parizsban, bevasaroltam, es letelepedtem, valaki megkerdezte tolem hogy miert jottem Parizsba. Ezen a ponton kiakadtam. Mert nem tudtam valaszolni. Hogy miert jottem el 2000 km-t hogy haromszor annyi nyari gyakorlaton vegyek reszt mint otthon. Hamarosan hazamegyek. A kerdes azota is nyitott.

A masik dolog pedig ami szurja az oldalam, az elegge vicces. Oszinten gondolkoztam azon hogy elmondjam-e nektek vagy sem, mert ha nekem mondta volna valaki komolyan elgondolkoztam volna rajta, hogy elhigyjem-e. Az az igazsag, hogy habar jartam mar mas orszagokban, azert ekkora belatast az egeszsegugybe seholsem kaptam. De otthon mindenki aztmondja hogy igenis kulfoldon az egeszsegugyben kemenyen dolgoznak, es betartanak minden szabalyt. El is hittem. Mert logikusnak tunt. Lehet hogyha ketszer annyi penz van ra, ketszer annyi lehetoseguk van mindent tisztan tartani. Mert miutan kinyitotta a fertotlenitot nem kell visszacsuknia, hanem elfogyassza, es nem veszit az erejebol. Vagy ilyenek. De nem. Ha hiszitek ha nem, jartam otthon olyan korhazban, hogy regi fa ajtok voltak, vagy az ablak nem csukodott rendesen, lattam azert erdekes dolgokat, de oooolyan mocskos ajtot mint itt, meg nem. Otthon a mentosok MINDEN beteg utan lemossak az agyat fertotlenitovel, EN lattam, es EN csinaltam. Nemhogy verzo beteg utan nem. Itt volt olyan, hogy en szegyeltem, es lekellett torolnom a hordagyat, mert szegyeltem aztmondani a masik betegnek hogy uljon le. Nem ertem, hogy akkor megis hogy birjak annyira lent tartani a fertozesek szazalekat. Szerintem valami csoda, vagy nem tudom.

Persze azt ne is mondjam, hogy kb ket hete tortent, behozok egy not, nem volt rajta maszk, se semmi, lattam en hogy nincs jol, de hat surgossegin vagyunk, nem? Leveszem a vernyomasat, a homersekletet, a pulzust. Ez mindossze 2-3 percbe telhetett, amig kevesebb mind 1 meterre tartozkodtam tole, es beszelt. Miutan mindezt elvegzem, bejon az orvos, kerdi o is mi baja, es neki aztmondja, hogy A N1H1 fertozes gyanus. Azthittem fejbevagom azon perc. Es csak most mondjaaaa? De kerdes, hogy az aki fogadta, az miert nem tudta? Mert normalisan aki gripa gyanus meg csak nem is varhat ott ahol a tobbi beteg, es kotelezoen maszkot hord mindenki aki lazas. De nem, senki nem izgatta magat hogy ot kulon rakja vagy valami. Ennyire semmibe veszik neha a szabalyokat. Es akkor ott a kerdes, miert megis nem ok vezetnek a fertozesek listajan? 

Viszont arra, hogy miert van itt a vilagon a legkisebb antibiotikum-rezisztencia arany, arra mar megvan a valasz. Hat azert, mert NEM ADNAK. Semmi. Nulla. Zero. 4 hetig ultem a surgossegin, es a gyogyszer amit a legtobbet hasznalnak, PARACETAMOL. hajra. Oszinten nem lattam tobb mind 20 esetet amikor mast adtak volna. Faj a fejed? Paracetamol. Elutott az auto, es eltort minden bordad? Akkor kaphatsz 2 paracetamolt. Lazas vagy? Paracetamol. Faj a fuled? Paracetamol. Eeeeeeeees..... A vezeto peldaaaaa: az ejjel szultel es meg fajdalmaid vannak? 3 paracetamol. Azthittem nem latok jol. De igen. Ez van.

Ennyi erovel, elmehettem volna Afrikaba, lattam volna aranyos oroszlant, es zsirafot (guess), es megpakolhattam volna a hatizsakom paracetamollal, es kb ugyanannyit tudtam volna segiteni az embereken mint itt. Es meg ott is, lehet hogy nem kene 15 percet gyalogolnom ahhoz, hogy internethez hozzaferjek...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr711355863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása