HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2010.06.07. 23:28 ildacica

'Sup world :D

 Na hali vilag, igen igen tudom, kb 1000 eve nem irtam. de mint azt ahogy Parizsban is tettem, innen Gorororszagol is intenziven szeretnek tudositani szoval.... ittvolnek :) 

Egyelore annyit hogy 2 repulo es masfel sirogorcs aran elertem veeeegre IDE. Ide ami nem Rhodost jelent mint ahogy azt otthon tudtam, hanm most Kos szigeten vagyok, sokkal se sokkal jobb helyen mint elso nap. Kb hogy ott nem nagyon tudtak rolam a legjobb dolog ami tortenhetett velem :) pedig akkor azt nagyon nem ugy gondoltam. Minden szuper, nekem nagyon tetszik. ezt azert majd meg reszletezem. meg csak egy napja vagyok itt amugyis ;)

Az egy dolog hogy a mult nyaron elmentem Parizsba ugy hogy nem tudtam rendesen franciaul, de itt meg olvasni sem tudok :)) nagyon vicces. en amugy azthittem itt nagyobb a rend mint otthon nalunk, meg ilyenek, de neeeeeem, 100% balkan. sehol egy tabla, egy kijelzo (legalabbis olyan amit en is eltudnek olvasni) semmi. ennyire egyedul a nagyvilagba meg sosem mentem. DE eltalaltam :) tehaaat, eldol mi lesz belole. egyelore nagyon szeretem itt. ;) 

akit erdekel: http://www.princessofkos.com/ itt lakom ;)

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr712064484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása