HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2009.11.01. 23:52 ildacica

Back

 Aztmondták nekem Párizsban könyebben utolérhető voltam, mint amióta hazajöttem. Szégyen és gyalázat. Ugye? Hm... De viszont... pontosan egy hónapja nem láttam Párizst. Hehe. Ezelőtt egy hónappal ilyenkor holt fáradtan estem ágynak. De legalább otthon. És azóta bepotoltam egy csomó olyan dolgot, ami 3 hónapig kimaradt az életemből. mint például:

Három hónapja először tudtam mosógéppel mostni.

Három hónapja először vasalhattam. 

Három hónapja először van egy rendesen vágó, éles késem.

Három hónapja először láttam a cilám bajszát.

Három hónapja először simogattam meg a kutyát.

Három hónapja először ettem disznóhúst.

Három hónapja először VEZETTEM!

Három hónapja először száritottam hajat. 

Három hónapja először hallgattam népzenét falatrengető hangosságal. :p

És Három hónapja először láttam a barátaimat. :D

De: egy hónapja nem metróztam, nem beszéltem franciául, nem merült fel bennem az a kérdés mit a jó eget akar ez tőlem?, nem mosolyogtam a buszon, és nem rohangáltam a laptopommal kódolatlan wifi után. 

De azért jó egy kicsit itt is lenni... :) 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr441492108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása