HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2008.06.11. 18:48 ildacica

Ha én egyszer diktátor leszek!

       Kezdeném azzal, hogy akinek nem tetszik hogy irok, vagy hogy állitólagosan szókimondó lennék, az ne olvasson. Egyszerű. Ez az ÉN blogom, és azt irok ide amit szeretnék. Pl akár azt is, hogy ha majd diktátor leszek, akkor majd kinyirom az összes cigányt, nah hogy pukkanhass meg. Nekem ez a véleményem, és lehet neked is ez lesz majd, ha 1-2 hiperpigmentált diszpédány kést fog rád. Addigis majd én ide azt irok amit akarok.

        Ha én führer leszek:

1. Az öreg embereknek külön buszjáratokat fogok inditani. De nem olyat mint a mostani 25E vagy 6E trollik, hogy több az öreg rajta mint fiatal. Egy ilyen elektromos pálcával majd nem engedik felszállni a 60 év fölöttieket. Hogyne... Már 26 fölött tilos lenne rá felmenni. Ez pedig azért a ma reggeli vénasszonyért, aki felszállt, és felállitott 2 gyereket a helyéről hogy ő ülhessen le, pedig egy méterrel hátrébb még volt legalább 5 hely. És azért a 6 fős öregcsoportért is, akik a 35ösön felállitottak egy fiatal lányt a nagy szájukkal, és amikor felállt csak akkor láttam rajta hogy terhes, mert vékonyka volt, és kb 3 hónapos lehetett. Ezek meg felállitották.

2. Eltörölném a választási jogot. Senkinek nem lenne. Utána pedig bevezetnék egy jogsiadáshoz hasonló rendszert. Aki majd szavazni (vezetni) akar, az vizsgázzon, és legyen engedélye (jogsija). A vizsga pedig két részből állna. Egy elméleti vizsga, amelyben felmérik az ember intelligenciaszintjét, illetve az elméleti tudását, ehhez hasonló kérdésekkel: mi a demokrácia, hogyan választják a miniszterelnőköt, hány kamrás a parlament stb. A második rész pedig egy parlamenti képviselő, vagy akárki politikai alapú beszédét összegezze. Mit értett meg belőle? Nah, és akkor nem tépném ki a hajam a buszon hallottaktól, nem lennének olyanok akik a szavazás után amikor megkérdik tőlük mire szavaztak aztmondják NOMINOMINALra, és nem vezetnék ökrök az országot. És lehet én sem kéne már diktátor legyek, mert rájönnének, hogy én csak jót akarok. :P

3. Bárki aki mást kényszerit arra, hogy passzivan mérgezze magát mellette 1 éves börtönt szabnék ki, illetve aki 7 év alatti gyerek jelenlétében rámer gyújtani, annak rögtön 2 járna. Saját magát mindenki úgy gyilkolja ahogy akarja, de azért mást hagyjon békén. Ja, és füvezni szabadna.

4. Igy a harmadik pont generálja a 4est, ami szerint dohányzó, alkoholista, drogozó nem részesül ingyenes orvosi ellátásban olyan betegségek esetén ami ezekkel kapcsolatos. Ha cigizel, tüdőrák? Fizesd. Egy jópáran átgondolnák életvitelüket. Nehogymár az olyanoktól vegyük el a kezelésre járó pénz, aki nem tehet a betegségéről, aki pl kitörte a lábát. Az orvosok drága idejéről ne is beszéljünk. Ezt pedig azért, mert felháboritó, hogy az alkoholista kap ingyenes receptet, mig 18 éves lány ospenkezelést nem. És azért is, mert ha nem lenne cigi és pia, akkor a fiziopatológia anyagom is felére csökkenne.

   Egyelőre ennyi pontba szedtem terveim. De még lesz. Addig is döntsd el, hogy imádkozol hogy ne legyek diktátor vagy inkább az én oldalamra állsz, és segitessz hatalomra törni.

Nah, nekem nem lesz bajszom. :P

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr93515162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tárkányi István-Attila 2008.08.08. 10:52:15

Hol szeretnél diktátor lenni, Erdélyben vagy Magyarországon? Hogy tudjam merre fussak...

ildacica 2008.08.08. 21:07:35

Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P
süti beállítások módosítása