HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2009.09.17. 17:06 ildacica

Haribo...

A tegnap amikor hazaertem, akkor meg mindig volt 800 gr Haribo mixem. Elhataroztam hogy abbol a nagy dobozbol csak kell meg valaminek lenni amit szeretek a faraon es a cseresznyen kivul. Elkezdtem kutatni... talaltam meg egy faraot... Deeee, megakadt a torkomon... Rohangaltam a szobaban mint a mergezett eger, keresven valamit amivel hatbavagjam magam, es mivel egyedul voltam otthon, es semmi hatbavagosat nem talaltam, gyorsan befaltam egy kolasuveg Haribot, mert ha mar megfulladsz nem mindegy hogy egy faraotol fulladsz meg vagy egy faraotol es egy kolasuvegtol? Na de a kolasuveg segitett. De megis utana eldontottem hogy nem is szeretem en a haribot. Es kipakoltam. Mnid a 800-2darab grammot...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr381388754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása