HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2008.10.14. 21:23 ildacica

!!!

     

Sokmindent nem sikerült eddigi életem során megérteni, de a mostani az határozottan üti az összes többit. Ugye aztmondják hogy a HIV fertőzés egyetlen kivédési lehetősége az az óvszer. Gondolom ezzel az olvasó is egyetért. Én is igy gondoltam, de most rájöttem, hogy ez NEM IGAZ. Ez még nem is lenne olyan nagy probléma, én nekem ott áll le a logika, hogy ezt MIÉRT NEM MONDJÁK? Hány olyan ember van, aki akár kényelmesslégből vagy kényességből nem használ óvszert, és vagy megfertőzödik vagy nem, vagy terhes lesz vagy nem. Az ők dolguk hogy miért nem használják. De ha tudnák hogy van egy olyan gyógyszer amivel mindkét ,,kellemetlenség,, elkerülhető miért ne tennék? Miért? És nem kényelmetlen, egyszerű, két percet igényel, nem falusi mende-mondákon alapul, nem növényi bizbaszokból van, nem hormonális alapú, és egy olyan gyógyszer amit teszteltek, akinek mondd valamit az Innotech laborokban fejlesztették, és rajtavan a hivatalos gyógyszerlistán. Mondjak még valami jót? Nem is drága. Nem értem, komolyan, mi a gottferdamte nyavalyáért ilyesmit ne hangoztatnának? LEgalább az állam ha nem más, elvégre az ő pénzén gyógyitják a HIV fetőzötteket is. És a nem kivánt gyerekek is az ő pénzén nőnek fel. Bocsánat, a szüleink adóján. Én őszintén hamarabb tudtam, de azthittem mindenki tudja, csak én voltam a hülye, de most hogy rájöttem hogy nem, senki sem tudja, hirdetni fogom. :)

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr14714282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teadrinker13 · http://morzsili.blog.hu 2008.12.02. 12:35:53

Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerősöm szerint. Én csak egyszer használtam, pont olyan időszakban amikor a plug-and-pray módszerrel sem lett volna semmi gond, de az ilyesztő vélemények után nem mertem tovább kockáztatni.

Vagy antibébi biznisz nem hagyja, hogy ez a kis valami labdába rúghasson?
süti beállítások módosítása