HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2009.09.16. 15:33 ildacica

The one with the cars

Oszinten amikor megerkeztem nagyon sok ideig nem gondolkoztam olyanon hogy autok. Eszembe sem jutott hogy hianyzik vezetni. Orvendtem hogy sosem tevedtem el a metrohalozat vegtelen labirintusaban. Nem hogy auto. De lassan lassan csk nem tudtam annyiban hagyni amit lattam. Az autok olyan szinten parkolnak egymashoz kozel, hogy nem tudom megmondani hany cm van koztuk, de kiprobaltam, a telefonom nem fert be kozejuk. max mennyi lehet. 7 cm? Eleinte ezt a dolog mindig a korhaznal vettem eszre, es mindig azthittem, hogy biztos ismerik egymast, orvosok, egyutt mennek el, hat oke. De nem, a varosban is igy parkolnak. Elfelejtettem mondani hogy az a megkozelitoleg 7 cm nem csak egyik vegen, hanem mindket vegen. Tehat osszesen max 14 cm-ed van kiszallni. Szabaly szerint az autod hosszanak masfelszeresere van szukseged hogy betudj parkolni. Tehat ha az az auto vegyunk egy kis Peugeot-ot mennyi lehet? 3 m? Akkor kell meg pluszba 1,5 m. Ne legyek szigoru, legyen egy meter. De meg az is tavol all a 14 cm-tol... Lassacskan azt is eszrevettem, hogy az Auchan parkoloban pl minden 3 auto nincs megutve. Eleinte azthittem hogy csak azert mert itt egyszeruen az auto nem a tarsadalmi rang jelkepe, hanem egy jargany amivel eljutsz A pontbol B pontba. Nagyon helyes. De ez tavolrol sem igy van. A mult heten a varosban setaltam, amikor epp latok egy KIparkolast. Nezem, paffff, nekimegy az elottelevonek, krakk, reccs, nyicc. Elforditja a kormanyt, ezt megismetli hatrafele, el is nyomja majdnem a hatso autot, utana valt egyesbe, es kimegy, de nem mielott a bal elso reszen nem hagyna tiz centis csikokat. En csak nezek, gondolom hat nem az en dolgom. De a szivem fajt bele. Ja, es a gonosz megjegyzeseket elorelatva, nem, nem no volt... Mikor mar el is felejtenem a dolgot, hetvegen latom valaki parkol BE. Na ezt mar nem tudta megcsinalni 3 mozdulatbol, alltam es neztem mint a moziban. Nem birtam ki, es megengedtem magamnak hogy megkerdezzem miert csinaljak igy. (Nem elhanyagolando az a reszlet hogy kepes voltam lebonyolitani a beszelgetest franciaul). Azt valaszolja nekem, hogy mert maskepp nem fer be. De mondom, oke ertem, de ha nekem lenne egy autom, szeretnem ha nem utnek meg, kovetkezik en sem parkolok ugy be, hogy megussem maset. Nem? Igen, de akkor nincs hogy beparkolni. De mondom mit szamit meg az a 10 centimeter amit meg hagyna hogy a masik nyugodtan kitudjon szallni. Ha 3 auto megsporol osszesen harminc centit akkor sem lesz hely egy masik autonak, mert szerintem meg a Smart is van 2 meter. Vagy masfel LEGALABB. Szoval csak nem ertettem a logikat. Ra egy napra, megallit egy nemet turista. Nem tudom veletlenul  hol van parkolo? Mondom ize, nem nagyon vezetek itt, meg nem is vagyok itteni, de fordulok kettot es egy fel parkolo latom ures. Mondom valasszon ott egy helyet. Aztmondja neeeeem, neki olyan foldalatti kell, mert o az utcan nem hagyja az autot. Ezek hulyek. Mit mondjak.... Melysegesen megertettem, es elfogadtam az ervet. Nem is csodalom hogy a nemetek nem szeretik a franciakat es vice versa. Ami aspektus letezik, abban mindenben pontosan ellentetesek. Nem laktam 3 honapot nemetorszagban, de valamiert megis megvagyok gyozodve hogy egy nemet ember ottalna fel orat es megvarna mig elparkolsz misem hogy osszepotyolja a tiedet...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr851386434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása