HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2010.06.15. 12:43 ildacica

Blog bejegyzes goroorszagbol 1 :p

 ...ami valójában Szunyogország kéne legyen...:( teljesen össze-vissza vagyok csípve... és hány napja is vagyok itt? 8? Pfff. Nem tudom mi lesz, de ez valami hihetetlen... vagy majd megtanulok ez ellen tenni valamit, vagy megszökök : )

A munka eddig szuper jó. Reggel  10 -12 program gyerekekkel, 15-17 ugyancsak... és este gyerekdiszkó egy óra ott aztán kell ugrálni :p utána pedig segédkezek a felnőttprogramoknál. 11-12ig. Ami például a tegnap 1:30 lett mert a szabály az, hogy nekem is az animátorokkal kell lógnom, és az animátoroknak pedig az utolsó vendégig, tehát én is ott dekkoltam. Kb felét értettem a szövegnek, mert szlovákul folyt a duma, én és Kadie a táncoslány pedig csak mosolyogtunk ilyenkor. De a két nő aki legutoljára maradt, azok nem csak a szöveget nyomták, hanem a piát is. Nekünk ugyebár semmi féle szín alatt vagy órában nem szabad bepiálni, de a 2 nő nyomta belénk. Én is megittam 2 gin tonicot... kell mondjam mennyire elszédített a 30 fokban és faradtan? Kicsit izgultam hogy ne találkozzak Boris-szal, a bárányképű, de állítólag sakál főnökömmel. Még a szobám felé is a hátsó kijáraton mentünk. :p ilyenek... nem nehéz :p csak annyire ne felejtettem volna el a fránya németet... a kollégák is nagyon kedvesek. Legalábbis egyelőre. :p a lakótársam latintáncos, aerobikedző Ondrey. Nagyon emléketet egy ismerősömre. De kedves nagyon. Ezen kívül van Kadie, angliai profi táncoslány, egyetlen lány rajtam kívül u.h. kapaszkodom belé :p az ő barátja Marek, sztem ő is szlovák, de gyakorlatilag semmit nem tudok róla. Radim szlovák lifeguard ő is, aki amúgy férfi sztriptíztáncos és tűzoltó, de alig ért angolul vagy németül, igy kb ennyit tudok róla. Ja és hogy van egy lánya és hogy sosem akar megnősülni J. Éééés nem utolsó sorban Boris, a főnök. Róla csak annyit mondok, hogy hetente injekciózza magát valami energiabombával, hogy pörögjön, igy állítólag nem alszik... még nem tudom  hogy mivel, mert csak vasárnap kell majd beadnom neki, de tutira meglesem mit szed. Azért azt is megnézném a szíve hogy birja főleg hosszú távon. De hát az ő döntése. :-?? Jaaa, és vagyok én. Aki kb sehogy sem illek ide be. Azért merem hinni hogy beilleszkedek :D

Ami érdekesség még az, hogy a tengerpartról lehet látni Törökörszágot. J aztmondják 20 perc hajóval. Annyira bánom hogy nincs itt az útlevelem L. Tutira átmennék. A telefonom is sokszor átugrik török jelre. Vicces.

Még jelentkezek. Addig még ki kell nyírnom egy pár szunygot mert megint itt legyeskednek körülöttem. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr142083302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása