HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2009.06.30. 10:45 ildacica

Na szóval...

Aztmondják hogy vége felé van a szesszió is. Én már nem tudom... mi van és mit akarok. Aztmondják tanultunk is valamit. Én 3 fő dolgot jegyeztem meg a szesszió alatt:

1. A szerencsés szemüvegem nem is szerencsés. Egyszer hagytam otthon, akkor is a legjobb tételeket kaptam, 4 lapot irtam teli. Lehet azt a szerencsparfümöt is lekéne cserélni. Meg a tollat is?

2. A hal nem állat, és a halnak nincs húsa. Legalábbis így állította a Járványos betegségek tankönyv, amit őszentsége Tatulescu tanárnő irta, és ha ő aztmondta hogy az Szentírás, akkor az. Te mit értessz abból hogy ,,...se gaseste in intestinul unor animale si a unor pesti...,,. Hogy a hal, nem animal. Nem? Vagy ,,...se transmite prin carne si peste...,,. Hogy hússal terjed, és még valamivel. következik A és B nem ugyanaz. Következik a halnak nem kéne legyen húsa. Tudtam én hogy többet kellett volna lógnom arról a logika óráról. Dehát muszáj volt megkérdeznem a tanárt hogy miért halt meg a csiga??? Vajon az állat-e?

3. Megláttam hogy a Durex gumi dobozán, (legalábbis azon ami a Sorában a kasszáknál áll) azt irja hogy ,,Made in India,,. Mondom mi??? Tehát úgy használj Durexet, hogy egy olyan országban gyártják, AMELYIK NEM TUDJA A SAJÁT NÉPESSÉGÉNEK SZÁMÁT ANNYIRA GYORSAN SZAPORODNAK!

És persze mindezek mellett, mikor eldöntöm hogy végül elmegyek Párizsba, megveszem a jegyet!!!! egy hónapon beül 2 (!!!) repülőgép zuhan le, egyik air FRANCE, a másikon meg a többség francia volt. Jaix. Remélem azért Kolozsvárról nem indul Airbus.

Na, és akkor most gondolkozzunk mmivel is töltöttük az időnket mielőtt szesszió lett...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr661217291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása