HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2008.12.05. 18:28 ildacica

Vicc/lap

    Én nem értem a Vicclap miért, de nagyon megakar mindenkit győzni arról hogy a cápák mindössze 10 százaléka veszélyes, illetve támad emberre? de mineeeeek? Nem baj, mert legközelebb ha cápát látok (nem mintha eddig láttam volna) akkor majd gyorsan agyamban wikipédiára lépek, és kikeresem melyik cápával fogok találkozni, megkérem álljon be tudjam azonositani,a ztán majd eldöntöm kell-e rohanni vagy nem. Hihetetlen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr57806321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása