HTML

Kicsi Zsuzsa a nagyvilágban

hogyan élünk 22 évesen

Friss topikok

  • teadrinker13: De jó! Virsliből is lehet aranyos polipot készíteni, ha az egyik végét hosszában 8-ba vágod. A sze... (2008.12.02. 12:41) Haha!
  • teadrinker13: Bizony, megható dolog, de állítólag túl szép, hogy igaz is legyen. Legalábbis néhány orvos ismerős... (2008.12.02. 12:35) !!!
  • n: én használtam... upsz? (2008.09.05. 14:46) Vicc
  • Attila: De csak azok a csajok kapjak meg ezt a "cuccot" akik megerdemlik ;-) Van aki nem kap semmit :P (2008.09.03. 19:48) A legjobb!
  • ildacica: Miert akarsz futni? Nem tetszik? :P (2008.08.08. 21:07) Ha én egyszer diktátor leszek!

Linkblog

2008.11.01. 12:04 ildacica

Az egerek Jézusa...

     Amiután elolvassátok, aztfogjátok mondani, hogy normális nem vagyok, de ha már Jézus korában nem voltam aktiv szereplő, lettem az egerek jézusának történetében. :)

     Nagyon szeretem az állatokat, de amikor kiderült, hogy egér van a garázsunkban, akkor én is mint minden ember arra jutottam, hogy bizony egérfogot kell felállitani. MIvel máshoz nem értünk, olyan szimpla ragasztós egérfogót raktunk, amibe beleragad, oszt meghal. Az egérkét finom cicakajával csalogattuk, meg is történt, az egérke belesétált. No, igen, de csak ekkor kezdődött a neheze, mert nekünk akkor esett le, hogy az egérke bizony ott éhen fog halni. És megsajnáltuk. A dolog hogy szembenézett, pislogott, és keservesen SIRDOGÁLT ezen érzéseinket csak tetőzte. Mit csináltünk, mit nem (milyen népmesés szóhasználatok... elvégre indokolt...) eldöntöttük, hogy az egérkét bizony ki kell szabaditani. Lepiszkáltuk a ragasztóról, sőt még a ragasztót is letöröltük róla, hogy ne ragadjon a legelső fához, és szabadon engedtük. Mindezen praktikák alatt  nem allt le a szive, tehát hős volt, felpakoltuk hamuban sült pogácsával, és útjára eresztettük, meggyőzödvén, hogy megérdemelte. Miután elment, rájöttem, hogy most elmegy, és hirdetni fogja az összes egérkének, hogy van csodák kertje, nálunk, és hogy az ő ritka esete binzonyitja hogy az öregségben meghalt malac legendája is igaz. A többi egér biztos felkarolta, és most ő a király, aki a halál torkából térd vissza. És én de büszke vagyok. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ildacica.blog.hu/api/trackback/id/tr45743692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása